STEM-olympiade
Is het nu antwoord a, b of c?
Donderdag deden alle leerlingen uit de derde graad, inclusief juf Birgit, mee aan de Vlaamse STEM-olympiade Junior.
Juf Ruth schreef ons allen in en we keken spannend uit naar hoe dit ging verlopen. Alle meerkeuzevragen konden we mooi binnen de tijd beantwoorden en nu wachten we spannend onze resultaten af!
Wie weet mag er wel een Tweespronger door naar de halve finale!