Genieten!
Vandaag was het heel rustig in de school en hiervan profiteerden we! We aten met de 3de graad op de speelplaats, in de schaduw uiteraard ;)
Daarna verstoppertje in de bijna volledige school, blije gezichtjes overal!
Vandaag was het heel rustig in de school en hiervan profiteerden we! We aten met de 3de graad op de speelplaats, in de schaduw uiteraard ;)
Daarna verstoppertje in de bijna volledige school, blije gezichtjes overal!