zeeklassen maandag 1 juni
Zon, zee & zand!
Vandaag kwamen we met de zon op onze snoet aan in Excelsior te Sint-Idesbald. We verkenden de omgeving waar we logeren en installeerden ons in de kamers. We mochten onmiddellijk genieten van een heerlijke maaltijd. Daarna met veel zin richting de zee om rond te rijden met de go-carts en de verfrissing op te zoeken met een heerlijk ijsje! We speelden en ontdekten het strand én de zee, want het water had toch wel al lekker warm! Om de eerste dag af te sluiten, speelden we bingo! Nu zijn alle oogjes en mondjes toe en laden we de batterijen op om er morgen weer in te vliegen!
Geniet van de foto's!