Week van het bos
Donderdag gingen op uitstap naar het bos in Edewalle. Dit voor 'De week van het bos' dat loopt van 8 t.e.m. 15 oktober.
We kregen er de opdracht om een HERFST-BOS-BINGO te spelen... Wat leuk!
Hieronder vind je de link naar alle foto's op sharepoint.
