Op stap in onze gemeente!
In het kader van het nieuwe thema 'Bij ons in de buurt' tijdens de lessen wereldoriëntatie gingen we op stap in onze gemeente! We kwamen heel wat te weten over bv. onze kerk, het oud gemeentehuis, het stationsgebouw, ... Terwijl we wandelden moesten we ook een zoektocht doen.
Een leuke en leerrijke uitstap!