Op bezoek naar de bibliotheek!
Op maandag 9 maart mochten we een kijkje nemen in de bibliotheek in Kortemark.
We kregen heel wat uitleg over de werking en deden er ook een spel.
Nadien kozen de leerlingen elk nog een boekje om mee te nemen naar de klas.
Neem zeker eens een kijkje bij de foto's!