3,2,1...START!
3,2,1..START!
Beste ouders
Beste leerlingen van het 3de leerjaar
De herfstvakantie is bijna ten einde..
Hopelijk hebben jullie er allemaal van genoten!
Na een mooie periode thuis met mijn kindjes sta ik na de vakantie terug voor de klas!
Ik kijk er ontzettend naar uit om mijn 25 lieve schatten te verwelkomen en samen met hen te leren en te groeien.
We gaan nieuwe avonturen beleven en nieuwe dingen ontdekken.
Hopelijk zijn ze net zo enthousiast als ik!
Even ter herinnering: de zwemdata voor het 3de leerjaar zijn op 9 november, 16 november en
23 november. Gelieve het zwemgerief dan mee te geven!
Tot snel in de klas!