3,2,1... GAAN MET DIE BANAAN!
Onder het motto 'Gaan met die banaan' startten we vandaag onze dag!
Vol enthousiasme en sommigen met wat kriebels in de buik gingen we richting onze nieuwe klas...
We begonnen met enkele kennismakingsspelletjes en deden daarna het eerste lesje wiskunde!
In de namiddag maakten we onze verjaardagskalender en gingen we turnen.
Kortom, een geslaagde eerste dag! Op naar de volgende! :-)