Thema SOS Stoomboot
We leerden heel wat bij over de Stoomboot van Sinterklaas. Het was een heel fijn om samen af te tellen naar de komst van Sint en zijn Pieten. Gelukkig zijn we allemaal flink geweest en kregen we heel wat leuke cadeautjes. In de klas maakten we een Spiekpietje, pepernoten en gingen de 3de kleuters ontbijten samen met het 1ste leerjaar.