Paasactiviteit 3e kleuter en 1e leerjaar
Op woensdag 1/04 stond er bij het 3e kleuter en het 1e leerjaar een leuke paasactiviteit op de planning. We begonnen met een paasverhaal, voorgelezen door de leerlingen van het 1e leerjaar. Daarna trokken we naar de tuin, waar de paashaas paaseitjes had verstopt! In groepjes gingen de kinderen op zoek naar 20 eitjes. Met een teller per groep werden ze geteld en netjes bijgehouden. De volgende uitdaging? De eitjes eerlijk onder elkaar verdelen en dat deden ze erg goed! Daarna werd er natuurlijk heerlijk gesmuld :) We sloten af met een dictee-estafette. Het was een fijne voormiddag!